Menu
Cosul tau

Cum Comand

Bine ai venit în magazinul online Trabuc-Store!

Produsele noastre din tutun se adreseaza exclusiv persoanelor peste 18 ani!

 

Am dezvoltat acest magazin pentru a-ţi oferi posibilitatea de a alege din cele peste 600 de produse din tutun si accesorii prezentate, produsele care ţi se potrivesc cel mai bine. Pentru o experiență plăcută te rugăm să citeşti materialul de mai jos, iar dacă ai întrebări le așteptăm cu drag pe adresa comenzi@trabuc-store.ro sau la numărul de telefon 0770 569 217, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8:00-18:00.

De ce să cumperi din magazinul nostru online?

Livrare rapida

Oferte personalizate

Saptamanal produse la reducere

Promotii exclusive online

Mii de client multumiti

Vorbesti cu specialistii Trabuc-Store


Spor la cumpărături!



1.     Trebuie să am cont pentru a comanda?

 

Nu este obligatoriu. Produsele pot fi comandate și fără a vă crea un cont, însă există anumite avantaje pentru cei care au cont pe site-ul Trabuc-Store.

 

      2. În ce țări se face livrarea produselor?

 

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei.

 

3.Cum cumpăr/comand?

 

Pentru a găsi mai ușor produsele pe care le doriți, folosiți listele de criterii din meniu.
Dacă știți ce produse doriți, cel mai ușor este să le căutați direct după categorie si subcategorie, opțiune care se regăsește tot în meniu, ca in exemplul de mai jos, unde se pleaca din bara de categorie, se face selectia pe categoria “Trabucuri”, se merge in jos pe subcategoria “Cubaneze”, si se face selectia pe tipul de trabuc cubanez H. Upmann.




Adăugați produsele în coș folosind iconul   (puneti pictograma cu Adauga in cos)  din lista de produse, sau din detaliul de produs folosind opțiunea Adaugă în coș.





După ce ați adăugat produsele în coș tot ce mai aveți de făcut este să Finalizați comanda. Folosiți butonul din colțul dreapta a paginii pentru a accesa pagina de Finalizare comandă , ca in exemplul de mai jos:



 

Alternativ, puteti sa folositi  pentru cautarea unui produs, bara intuitiva de cautare:

 



 

 

 

3. În cât timp îmi ajung produsele?

 

Comenzile din timpul săptămânii vor fi prelucrate in 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile din zilele de sâmbătă și duminică vor fi pregătite în fiecare zi de luni.
Estimarea de livrare publicată pe site, în detaliul fiecărui produs, este informativă, bazându-ne pe data de livrare estimată de companiile de transport.

 

 4. Coletul prezintă urme de deteriorare, ce fac?

 

În cazul in care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de email comenzi@trabuc-store.ro. Coletele se vor retrimite în cazul în care este solicitat acest lucru.

După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstraţi produsul sau produsele în cauză şi să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de email comenzi@trabuc-store.ro.

 

5. Cum plătesc?

Toate detaliile legate de modul de plată și modul de livrare se stabilesc din pagina de Finalizare comandă.

Modalitatile de plata sunt: ramburs, ordin de plată sau online


a. Ramburs prin Curier
b. Ordin de plată


SC. LUXURYGIFTS SRL

ADR. : Str. Martisor, nr. 60 B

CUI : RO35063974

NR. REG. COM. J23/3319/2018

IBAN: RO21BRDE441SV44357324410

BANCA BRD, AGENTIA HURMUZACHI



In cazul in care trimiteti un colet cadou, va sugeram sa optati pentru plata online sau prin ordin de plata.

c. Plată online cu cardul

Plata se realizează în condiţii de siguranţă deplină, fără a se percepe nici un fel de comision. Datele de card sunt procesate prin procesatorul de plăţi EuPlatesc. Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, pot lipsi).


3DSecure – siguranţă suplimentară în mediul online

Serviciul 3DSecure utilizează cele mai noi tehnologii de la Verified by Visa şi MasterCard SecureCode, pentru a proteja cardul dumneavoastră împotriva utilizării neautorizate atunci când faceţi cumpărături pe internet, pe baza unei parole cunoscute doar de către dumneavoastră, parolă ce funcţionează la cumpărăturile pe internet ca şi pinul la retragerea banilor din bancomat sau la plata cu card într-un magazin aflat într-o locaţie fizică. Practic, în acest moment, daca vă este furat cardul sau daca cineva are acces la cardul dvs, poate lua numărul de card, cvv-ul şi data expirării şi face cumpărături online. Folosind 3D secure însă, acest lucru este evitat.


Cum funcţionează?

Acest serviciu este gratuit şi vă puteţi înregistra online chiar acum, urmând unul dintre link-urile afişate pe pagina web a băncii dumneavoastră. Alegeţi o parolă pentru cardul dumneavoastră. Aceasta va fi solicitată ori de cate ori veţi face cumpărături pe site-uri securizate care afişează sigla:       

Data următoare când efectuaţi cumpărături online pe un site participant, va trebui să introduceţi parola în timpul procesului de vânzare securizată, mai precis, dupa introducerea detaliilor de card în pagina de plată şi apăsarea butonului « Approve« , se va deschide o fereastră în care veţi introduce parola unică pentru 3DSecure. Dupa introducerea acestei parole, tranzacţia va fi finalizată.

Important! Dacă nu v-aţi înregistrat încă, veţi putea efectua 3 tranzacţii pe site-urile comercianţilor participanţi fără a avea cardul activat în 3DSecure. Din motive de securitate, cea de-a 4-a cumpărătura pe un astfel de site se va putea finaliza doar pe bază de parolă, prin urmare va trebui să vă înrolaţi cardul pe loc (“Autentificare preliminara”/“Activation during shopping”), parcurgând etapele de mai sus.

Pentru întrebări sau nelamuriri, vă rugăm să apelaţi numerele de telefon afişate pe verso cardurilor emise de banca dumneavoastră şi pe site-ul băncii emitente a cardului/cardurilor dumneavoastră.

6. Care sunt costurile de transport?

Modalitățile de livrare se stabilesc în pagina de Finalizare comandă. 


Livrarea produselor se face doar pe teritoriul României.

Metode de livrare:

1) Curier (SameDay,Urgent Cargus, DPD sau Stack Curier)

Valoare comandă

Cost transport

 Sub 300 de lei

12 lei  pentru Bucuresti *

16 lei  pentru restul tarii *

 Peste 300 lei

Gratuit *

* in limita unui cost standard de livrare fara km suplimentari inafara ariei de livrare a curierului. Acestia se vor calcula separat si se vor comunica telefonic

 

Termenul de livrare prin curier este între 24 - 48 de ore de la expedierea coletului.,

2) Ridicare din punct fix:

 

Va sunt afisate cele doua puncta fixe de unde se pot ridica comenzile din Bucuresti:

 

 

Valoare comandă

Cost transport

 Sub 300 de lei

Gratuit

 Peste 300 lei

Gratuit

 


Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul Trabuc-Store și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
 

7. Sunt persoană juridică, pot sa comand online?

Site-ul se adresează atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. La Informațiile de facturare, selectați persoană fizică sau persoană juridică și completați câmpurile necesare. 

 

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare și funcționalitatea site-ului nostru web. Politica de confidențialitate .